Księżniczką być choć przez jedną noc

Jak już wiecie jedno wesele za mną a za niecałe dwa tygodnie szykuje się drugie. Tym razem będziemy się bawić także na poprawinach. Postanowiłam dać sobie spokój z bieganiem po sklepach na ostatnią chwilę i wyciągnąć z szafy moją sukienkę dla księżniczki. Co prawda moja wersja będzie trochę podstarzała, ale trudno... najwyżej będę atrakcją imprezy. Muszę jeszcze tylko dokupić jakieś bolerko bo nie lubię mieć odkrytych ramion. Na drugi dzień założę koralową sukienkę, którą kupiłam na poprzednie wesele. Po przejściu wszystkich sklepów w okolicznych miastach stwierdzam, że wszystko szyją na jeden wzór i trudno jest cokolwiek wybrać. 





CONVERSATION

14 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się buty, obcas akurat dla mnie-nie za wysoki:) ps. nie martw się moda na retro wraca, odpowiednia fryzura i na pewno efekt będzie fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/9/13 13:08

    masz rację, także mam wrazęnie że w każdym sklepie wszytsko jest do siebie tak podobne, ze aż boli brak kreatywnosci

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ta pierwsza sukienka jest przepiękna! i druga też, chociaż ja to muszę mieć coś za kolana, bo lepiej się moimi nogami nie chwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nawet nie wiesz jak ja nie lubię swoich kolan. Inne dziewczyny to mają takie fajne zgrabne wystające kolanka a u mnie są dwa placki. :/
      Ta zielona sukienka właśnie jest za kolano więc mogę się zamaskować.

      Usuń
  4. Anonimowy4/9/13 13:20

    Mam taką samą sukienkę jak ta na zdjęciu nr 1, tylko wersję róż. Miałam ją założoną na swoich poprawinach. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zabrałabym Ci tą księżniczkową, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a tam podstarzała, piękna jest! długo polowałam na sukienkę w kolorze butelkowej zieleni (głównie przed studniówką), a zawsze kończyło się na innych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, bardzo księżniczkowa i bardzo urocza. Marudzisz, że podstarzała - vintage jest w modzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem fanką sukienki nr 2, bo jest prostrza i ma bardziej mój krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe sukienki! Bardzo mi się podobają :) Napisałam do Ciebie email :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki, ale, choć pierwsza jest iście bajkowa, zachwyciła mnie druga- właśnie przez kolorek. :)
    I świetne buty, nie za wysoki obcas, w sam raz na wesele.
    Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. druga mi się bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mm bycie księżniczką to wielkie marzenie ;)
    Szkoda, że u nas na co dzień nie chodzi się w takich bajkowych sukienkach z gorsetami itd tak jak kiedyś lub na filmach tego typu ;D

    OdpowiedzUsuń