Jak sprawdzić czy ktoś nie kradnie naszych zdjęć?


Odwieczny problem większość blogerów to kradzież zdjęć, na szczęście google może nam pomóc w sprawdzeniu czy nasze fotografie nie są wykorzystywane przez kogoś innego. Ja zdecydowałam się na dodatkowe zabezpieczenie w postaci adresu bloga na każdym ze zdjęć, oczywiście nie jest to gwarancją, że nikt nie pokusi się na ich wykorzystanie bez mojej zgody. 
A jak sprawdzić gdzie znajdują się Wasze zdjęcia? 



Ps. Jeśli zdjęcia pojawią się w małej rozdzielczości (przeważnie 45px x 45px) to najprawdopodobniej będzie to Wasz avatar znajdujący się w komentarzach więc te strony możecie ominąć.

CONVERSATION

5 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej metodzie i raz na jakiś czas sprawdzam, czy nikt nie kradnie moich zdjęć. Żałośni są ludzie, którzy bez pytania używają zdjęć nie ich autorstwa i podpisują jako swoje, a niestety coraz częściej tak się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. a lovely blog :-)) i love your header :-)

    Alice
    http://callme-cozy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post! Nigdy nie sprawdzałam, czy ktoś kradnie moje zdjęcia. Chyba w końcu przyszedł na to czas :)

    OdpowiedzUsuń