Autumn wishlist

Dzisiaj mam cudowną pogodę i aż nie chce się siedzieć w domu. Właśnie czekam na R. i jedziemy na wycieczkę rowerową. Mam nadzieję, że zrobimy więcej niż 5km. Od jutra biorę się za szafę bo bałagan mam niesamowity. Zaczynam powoli pakować cienkie bluzki, zostawiam tylko kilka z nich. W tym roku muszę uzupełnić moje jesienne zapasy o kilka rzeczy. Najważniejszy jest dla mnie zakup kurtki i butów. Od jutra mam też szalony tydzień z urzędami więc trzymajcie kciuki za mnie.

CONVERSATION

6 komentarzy:

  1. 3mam kciuki;) ja się aktualnie rozglądam za workerami i kurtką;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja potrzebuję głównie zimowych butów.. pewnie znowu nic nie będzie spełniać wymagan. ;D noo zobaczymy. milej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ta torebka jest świetna! I nowa ramoneska też by mi się przydała.. :)
    Odpowiadając na Twoje pytanie:
    Kochana, ta aukcja która wysyłasz jest po prostu licytacją :) Jeśli nikt nie wylicytuje go, to możesz go kupić właśnie za taką kwotę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10/9/13 14:15

    Wow! I just have to say we have like the same style and color picks. LOVE the burgundy and mint. The purse looks perfect! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie robiłam porządków w szafie, cały czas letnie ciuchy zalegają, liczę na to, że pogoda się jeszcze poprawi i będzie ciepło :P ale jesienne buty i jakąś ramoneskę to już bym chciała kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13/9/13 19:58

    Ja także muszę koniecznie zrobić porządki w swojej szafie po wakacjach. Czas już przywitać jesień. Z twojej listy najchętniej bym zakupiła tą bordową spódnice.:)

    OdpowiedzUsuń