Włosowa aktualizacja

Przyszedł czas na pokazanie co wyczarowała na moich włosach farba martix 10av. Trudno mi było przy obecnej pogodzie uchwycić rzeczywisty kolor włosów. Są trochę jaśniejsze niż na pierwszym zdjęciu i bardziej wpadają w rudość. Co najlepsze użyłam farby z wodą 12% a rozjaśniła je tylko o tyle. Spodziewałam się lepszego efektu, ale cóż zrobić. Została mi jeszcze farba alfaparf, ale zaczynam się zastanawiać czy jest sens jej używać skoro na testowym pasemku kolor wyszedł mi nieznacznie jaśniejszy i oczywiście z rudościami. Zaczynam być zmęczona tym wszystkim i już sama nie wiem co mam robić. 

Co do stanu moich włosów to wyglądają dużo lepiej niż na zdjęciach bo były one robione po noszeniu kaptura i dodatkowo śnieg pomoczył mi końce więc dlatego wyglądają tak dziwnie. Może następnym razem uda mi się zrobić ładniejsze fotki.


CONVERSATION

1 komentarzy:

  1. Nie mam doświadczenia z farbami, niestety nie umiem ci doradzić, ale mnie bardzo podoba się twoja fryzura :) Jest fajna, na pewno niesforna, ale taki jej urok :)

    OdpowiedzUsuń