Włosowa aktualizacja

Tak oto prezentują się dziś moje włosy. Ostatnio nie wyglądają najlepiej bo mają tendencję do puszenia się a pogoda daje im ostro w kość. Jak widzicie moje włosy falują, a przy dużej wilgotności zaczynają się delikatnie kręcić.

Moje włosy sięgają już około 10 cm poniżej ramion, ale niedługo czeka je podcięcie. Zastanawiam się też nad zrobieniem grzywki. Ostatnio obcięłam je na prosto i kazałam delikatnie pocieniować końce. Kiedy byłam ostatnio u fryzjera? Ojojojoj... chyba rok temu. ;) Same więc rozumiecie, że pragnę zmiany. Chcę lekką grzywkę bo w grubych i ciężkich nie wyglądam dobrze. Poniżej macie kilka moich typów. 

Zdjęcia pochodzą z tumblr.


Czeka mnie też wybór farby a właściwie robię to już od miesiąca i nie mogę się zdecydować. Mój obecny kolor to brąz na wierzchu a pod spodem jasny brąz. Oczywiście tak jak widać wszystko jest mocno zrudziałe i nie ma śladu po poprzedniej farbie. Chciałabym uzyskać zimny/popielaty brąz lub jasny brąz. Jeśli macie jakieś pomysły to z chęcią posłucham. W każdym razie chcę kupić profesjonalną farbę na allegro.


CONVERSATION

3 komentarzy:

  1. masz bardzo ładny kolor włosów ;)
    Zapraszam dopiero zaczynam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz masz ciekawy kolor na głowie :) ja póki co zapuszczam, chociaż moje włosy rosną baardzo powoli... a koloru nie ruszam, mam już swój naturalny rudy i nie zamienię go na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń